Friday, February 13, 2009

HAPPY BESDAY MAK HAYAAMMMMM!!

AMBOI...AMBOI....AMBOI....

Assalamualaikum,

Apa khabar? Aku sihat alhamdulilah...Hari ini genap usia Mak Hayam Gebus Azwan Ali Diva Meletup Tebabboooommmmm Gedebussss!!!!! Hahahahaahaa...

Walaupun mulut dia macam Hangsuang..tapi dia tetap kawan aku..Sebab dia tak de 'HAL' dengan aku bedah!! Tiap2 tahun tetap beraya kat rumah aku dan salam and cium tangan mak bapak aku...So aku tak de alasan nak 'BOIKOT' dia ke hapa...

Aku tak faham dengan sikap setengah2 orang yang sentap dengan dia tanpa sebab!!!Dia tak kacau orang bedah....mulut dia je yang mcm Hangsuang...tapi hati dia baik...dah bertahun-tahun aku kawan dengan dia so far so good!! Kita pun bukan selalu jumpa pun...bak kata orang jauh-jauh bau wangi kalau dekat selalu bau longkang!!! gitu laa aku pun dah terikut melaser mcm Mak Hayam tersohor tuu....

Apa2pun aku ada special surprise untuk Azwan Ali nyer besday hari ni...aku harap dia akan ingat hadiah aku ni sampai dia meninggal..insyallah..Sebagai kawan aku rasa ini adalah hadiah yang terbaik untuk manusia yang bernama Azwan Ali....

Aku akan ke Penisular Hotel mlm karang untuk sama2 menyambut Besdsay kawan aku yang sorang ni...aku datang sebagai seorang kawan bukan sebagai batu api atau untuk mengkhianti sesiapa...ini adalah tanggungjawap aku sebagai kawan...Azwan Ali telah membuka mata aku dalam dunia pengacaraan di atas pentas...semuanya bermula sewaktu kita sama2 pergi Road Tour ABP 2005..Mak Hayam ni telah perkenalkan aku cara pengacaraan di atas pentas dan macam mana nak melayan karenah penonton..Aku memang berhutang budi dengan Mak Hayam Gebus ni....

Aku doakan agar Azwan Ali terus tabah menghadapi hari2 yang mendatang dan semoga terus suksess di dalam apa saja yang dilakukannya....amin.....



Gambar kenangan mengacara bersama Azwan Ali diambil sewaktu kita gi Road Tour Anugerah Bintang Popular Berita Harian di Sg Petani, Kedah...