Friday, February 27, 2009

Road Tour Lelong Amal Suria fm!!

Assalamualaikum,

Harap2 korang semua sihat laa ekk...Aku macam ni la.. *sigh*

Anyway, This weekend aku akan berada di Trengganu dan Kuantan untuk Road Tour Lelong Amal Suria fm, selain dari penyampai2 aku bawak Azizi, Eafar Mustafa, Ayla, Mus May. Ameng Spring, Liyana Jasmay dan Bandi Amuk.. Yeah..yeah!!! Aku pasti gempak laa MYDIN Mall Kuala Trengganu!!! Show di Trengganu starts at 4pm...so datanglah ramai2 ekk... ada barangan artis untuk di lelong dan juga goodie bag utk pengunjung!! Aku jadi Floor Manager laa...hehehehhehe.... lama dah tak jerit2kan orang ni!!! hahahahahaa..

Ok then lepas who kita bertolak ke Kuantan...kerana pada 1hb March kita akan ke Berjaya Mega Mall Kuantan....artis yang sama juga dan goodie bags for give away!! Jangan lupa kita nak lelong barang2 artis!! hehehehee....hasil lelongan untuk barang2 ni kita salurkan pada Pusat Perlindungan PERNIM.

Well, nanti aku upload gambar2 masa Road Tour ni ekk!!!Have a great weekend ppl!! Jangan meroyan or sentap2 hahahhaha..... ciao Bedah!!!! muuaahssss!!!!


Liyana Jasmay akan menyanyi di Road Tour Lelong Amal Suria FM.... hehehhe tak sabar nak dengar dia nyanyi!!!!