Friday, May 9, 2008

Thank God its Friday!!! yay!!!

Hari ni macam biasa pukul 5:55am aku dah terconggok kat office..hehehhee..katanya KC nak on air dgn Chichi (panggilan manjee Zizi!! Wueekk!!) biar betik? dari semalam aku mmg ada doubt pun sah2 KC susah nak bangun pagi...ahahahaa..memang betul pun bila Chichi sampai...tgk2 KC tak sampai2 lagi...kul 6 suku baru KC called bilang dia akan sampai dalam masa 10-15min? iyoo laa.... sekali 6:45 baru sampai!!!..boss kan? nak marah? hehehhee...suka hati laaa..

Diorg on air mmg kecoh...tiba2 kak V menjerit bila aku bilang KC pun on air jugak!!!ahahahaha..mengelabah Kak V!!! aiyyoo...aiyyooo...aarrrggh...tu laa jeritan Kak V pagi2 hahahaa...aku ketawakan je..huahauahahahhaaaa...mmg pagi ni nyer show akan gempak gileer...

Well, show when smoothly hehehee..dgn gelak ketawa KC dan Chichi yang tak blh nak cover2...dan gelak KAk V yang menghairahkan...aauuww!!!! tak kuasa mak!!!AKu kat luar mcm biasa amik order breakfast diorg....hah!!! korang jgn tak tau..ni pun termasuk sekali dalam job scope producer tau!!! mattiiilaaaaahhh..

WArung Zek kat bawah office aku tu tiap2 pagi dia akan hantar breakfast!!!Apa ingat Mc D jer ada delivery breakfast? SUria pun ada ok!!! hahhahaha..

Lepas diorg ni on air si Yanie Universal pun datang..sempat laaa berkongsi2 gossip!!ahaks!!! then tiba2 EE mengelabah pasal Shanaz tak datang hari ni....hahahahahaaaaaakuuuuu jugakk jadi mangsa...EE siap baca YM and Facebook chat aku!!! amboii!!! tak percaya ke? bf si Shanaz bilang dia pun tak tau mcm mana nak kontek si Shanaz ni..aku pun puas la mengodeh pc Shanaz...hahhahaa..alamakk ada password plakk!!!

Aku ni mcm laa terer sgt kan...nak cracked password si Shanaz.. dengan berkat menonton filem HAckers dan THe Net..aku pun cuba laa dgn birthdate Shanaz...sbb dia pernah cakap dgn aku password dia adalah date besday dia...tapi hampehhh!!!!

last2 aku give up....pandai2 laa kc dan EE cari jalan mcm mana nak kontek si CIk pora Spora ni...hahahahaha...aku layan skrip Denai Alam yang last minutes ni..dan juga SMS dari Ehem!!!

ternampak DJ lin tengah buat housekeeping cd cabinet dia...apa lagi aku pun sibuk2 laaa ingat nak amik sket2 tapi...sampai satu kotak aku angkut!!! hamikk kauuu!!!! haahahahaaaa...

kul 2 aku lunch dgn Yanie and ehem2 dia.... mcm2 citer pasal masalah dalam industri ni...tapi tak citer pasal pompan giler tu eehh..pls!!!! she's not worth for us to talk about!!!

Then aku balik rumah sambil layan CD Arias...thanks DJ Lin bagi kat aku....sepanjang jalan...fuullaaammaakkk macam tgk opera...sedap sungguh...tiba2 aku tgk kereta adik aku ni kotor dua macam.... so aku pun hantar laa pergi car wash...sampai tersengguk2 aku kat sana tahan ngantukss....alaahhaaaiii...lemah gemalai nyer ko ni cuci kereta....rasa mcm nak tolong cuci kan jer.....

Sampai rumah....terus mandi and mengadap laptop and taip blog sampai laa takat ni...ok laa aku nak take a nap....tapi naper si ehem2 ni tak sms? heehehehehee..ntah2 dia pun tido gakk kot? ok la...nanti lepas aku bgn dari tido insyallah...aku akan sambung eehh....ciao Bedah!!