Sunday, November 25, 2007

Fiqnatic!!!!!


As promised!!! aku letakkan gambar Taufik Batisah kat sini....cute eehh!!! Patutlah ramai perempuan giler kat Taufik batisah!!!! termasuklah aku!!!!! huhuhuhuhuhuhuu!!!!Sebelum aku jumpa Taufik Batisah ramai orang bilang dia ni sombong lah byk cerita lah banyak colok laa so aku pun macam dah standby untuk menempuhi semua tu....TAPI bila 1st time Taufik Batisah nampak aku kat Dataran Merdeka untuk soundcheck dia yang tegur aku dulu!!!! he say the 1st "Hi!!!!"....owwhh.....so sweet of you Taufik Batisah!!! You Got me at "Hi" !!!!! hahahaahaha..... perasan seyy aku ni.... but really he's super friendly laa beb!!!! siapa bilang dia SOMBONG? Tak baik tau fitnah idol aku yang sekor ni.....

Fiqnatic!!!! Fiqnatic!!!hahaha!! Aku dah bilang mmg aku one of Fiqnatic!!! tak percaya eeh? tgk ni....

Aisey, ramai yang baca blog aku ni mesti suka tengok muka Taufik eehh!!!! mmg sejuk perut mak mertua sey!!Dia ni memang peramah laa.....kat back stage pun tak duduk sorang2 ada jer orang yang berbual dengan dia....at least dia buktikan yang dia tak SOMBONG!!!!!
Masa interview dia pat ofis pun dia ok....mcm2 cerita sey..ada jer benda nak cakap...tapi masa tak mengizinkan...tapi tak pe aku percaya satu hari nanti kita akan ada peluang untuk duduk satu hari berbual about everything!!!!
Anyway, its nice to have Taufik Batisah in KL!!! And jangan lupa dengarkan Bintang di Suria bersama Taufik Batisah sepanjang bulan Disember ni......muahssss!!!!