Saturday, November 24, 2007

What a week!!!

The week ends so fast!!! i didn't realise it..until i make a call to some of my guy friends and i was wondering why do they off their handphone or some of then not even answer my calls...rupanya hari ni hari Jumaat!!! hahahaa...what laa!!!

i wonder where's my boss KC Ismail is going coz he hardly go out for lunch but why today he's missing.... rupanya pergi sembahyang jumaaat!!! Tak boleh nak salahkan kerana semua org kat opis sibuk dengan persiapan untuk sabtu ni...

Nervous!!! Of course!!! mintak2 laa ramai org dtg!! Ada ramai artis yg datang!! My fav. Imran Ajmain!!! My Idol Taufik Batisah!!!!!My Sifu Dayang Nurfaizah!!! My brothers The Fabulous Catz!!! My lovely Dafi pun ada!!! ramai gakk aarr....macam Mawi, Amy Search, Hattan, Waheeda, Farawahida, Elyana, Bandi Amuk, Erra Fazira....hehehe...

Oklah mata dah mengantuk bsk kul 930pg dah kene ada kat Dataran Merdeka...nanti aku letak laa gambar byk2 eehhh...

Ciao!!!