Friday, November 23, 2007

Suria.....Hidup Pasti Rancak


Assalamualaikum...
Akhirnya daat juga aku rehatkan kepala sket.Jam dah pukul 2pagi..aku masih berjaga..apa tak, sampai rumah dr opis dah jam 1pg...singgah kedai burger kak ina, makan burger daging special terus balik..ni pun tak berbual sgt dgn kak ini kalau tak mau nyer berjaga sampai kul 4pg...aku kalau bersembang mmg tak cukup 24 jam hehehe...

Dah masuk 6 bulan aku keje kat Suria FM.... mmg best!! keje yg kurang stress dan working environment yg best!! Boss yang best!!! COO yang best!! hahahaaa....dj2 semua best2.....Alhamdulilah...so far semua berjalan dengan lancar....masa keje pun best...9pg sampai 6ptg...sabtu ahad cotii.....yeaahh!!!! itulah yang ku mau!!!

ok lah aku cuma nak test drive blog ni jer...nanti aku sambung cerita eehhh.....take care!!!