Saturday, November 24, 2007

Hanya Kau yang mampu...

Tiba-tiba tak blh tido, sbb dapat sms dari Lia kawan aku yang nak kawin Ahad ni...tapi dia kat New York la....dia tau aku tak blh datang so dia hantar SMS je.Nisa plak hari ni bertunang tapi buat kat Kedah...

Dalam hati berkata sorang demi sorang kawan aku kawin....ok laa...Alhamdulilah..sekurang-kurangnya doa aku Allah dengar laa jugak kan....

Jangan tanya soal kawin lagi pada aku....kerana aku pun tak tau!!!

Macam kata kawan aku Shanaz....bila orang tanya dia "bila nak kawin?" dengan selamba nye dia jawap "bila kau nak mati"....hahahaa......Shanaz...shanaz....sungguh lazer mulut mu...dia bilang jodoh and mati ni kita semua tak tau...so buat apa tanya?

Tapi lumrah manusia dah biasa dengan soalan cepu bedak mcm ni kan?Aku mula2 tak nak pikir2 sangat tapi bila dah ramai org tanya bila aku nak kawin....jawapan paling selamat "next year" hehehehe so itu laa jawapan aku di tiap2 tahun...

Pasal jodoh ni tak payah nak pening2 kan kepala....kalau ada jodoh adalah...kalau tak de kita patut berbangga at least kita blh bgn lewat!!! hehehehee......

Nanti aku ceritakan tentang jodoh pertemuan kawan baik aku ni....mmg tak di sangka2 ..... tapi skrg aku nak tido dulu..... daaaaaaaaaa!!!! nite2!