Wednesday, March 18, 2009

Aktiviti semasa cuti....

Assalamualaikum,

Sihat? Aku kepenatan laa....dari hari mencari rumah sampai lah aku membasuh rumah dan mengecat rumah...1st time aku cat rumah hahahahahaa...memang laa penat tak terkira..rumah baru aku ni memang kene cat pun pasal dinding dia penuh dgn contengan artis2 muda heheheehe...so sakit jugak mata memandang so aku pun belilah cat warna biru...dan adik aku laa yg tolong mengecat bilik aku yang sekangkang kera tu... heeheheehehehehe...bagus juga dapat bilik kecik senang nak mengecat!!! Aku suka warna biru..nampak tenang je....


Inilah gambar2 bilik aku yang sempat aku amik..

Sebelum




Macam biasa Yasmin akan jadi model bilik aku yang belum di cat!!!


Selepas






Ehh Mana model aku ni? Lepas cat terus hilang....rupanya...dah pengsan!!! hahahaha



P/s: Thanks to Layla, Zul , Yasmin and Shah kerana mengecat rumah hari ni...