Friday, March 6, 2009

Laptop Oh Laptop!!!!

Kenapa aku tak update blog aku beberapa hari ni kerana laptop aku terbakar laaa wey...adehlaa terbang duit aku utk beli laptop baru...tapi Alhamdulilah...ada orang sudi nak menderma pada aku sebijik laptop idaman aku plak tuu!!! Alhamdulilah....jangan jeles ekk...hehehehhhee...Thanks Habibi!!

Pandang dari depan...

Pandangan dari belakang

10 inci jer panjangnyer...memang hebat!!! sama mcm laptop biasa cuma tak de cd player je... Dapatkanlah HP Mini yang baru.... hanya RM1,499 di pasaran...belilah..dan lupakan yang lain..


Oklah kisah artis yang nak jadi DJ tu adalah Nubhan laa...actually dia adalah Bintang Di Suria minggu ni!!! heheehehe... Masa dia tgh isi info tentang diri dia untuk website Suria aku amiklah gambar...and cara dia isi borang tu sejibik macam orang nak mintak keje ....hahahahaaa... tapi kalau Nubhan nak jadi Penyampai SUria punh ok gakk!!!! sah2 rating pendengar Suria kat Negeri Sembilan tinggi!!!!kan..kan..kan..kan!!!!