Wednesday, March 25, 2009

You've got the way...

Assalamualaikum...

Sihat? Lama tak update ek....busy laaa....dari hari sabtu sampai laaa hari ni aku tak abis2 terkejar sana sini nak siapkan keje and nak uruskan trip ke Sg Petani...of course la...nak jumpa Habibi and also Road Tour Lelong Suria FM...

Sepanjang minggu lepas dan minggu ni macam2 dugaan melanda...especially dalam hubungan aku dgn habibi..

Aku hampir2 putus asa tapi Alhamdulilah..Habibi ni penyabar orangnyer..dan kerana terlalu kasihkan habibi aku kene sabar dengan setiap dugaan yang melanda..

Bermula dari hari Sabtu yang aku on air aku busy giler...Ahad & Isnin aku sibuk dgn maksik2 aku dr S'pore...aku memang ternanti2 kan kedatangan diorg coz inilah kali pertama maksik2 aku ni jejak ke rumah aku di KL..

Then on Tuesday aku sibuk membasuh rumah dgn parents and adik beradik aku yg lain..Rabu pulak kita org sibuk cat rumah and cat bilik aku.... then khamis kitaorg sambung cat hall atas and dapur...Jumaat pulak bawak barang2 yg kecil dr bukit jalil ke puchong..Sabtu & Ahad pun kitaorg sibuk menghantar barang2 yg blh muat ke dalam kereta utk di hantar ke rumah puchong..so that lorry just angkut barang2 besar je laa mcm sofa, dapur, katil , almari and etc...

Memang minggu yang memenatkan dan adalah misunderstanding dgn habibi...and for the 1st time habibi marah kat aku sgt2...

Last Thursday Habibi nak turun KL and aku pun bilang ok ..but after few minutes dia tanya aku...ok ke kalau dia jumpa aku? coz dia takut aku penat ke apa... and dia pun bilang kalau aku penat dia blh arranged other time time je..

So aku pun bila dia dah tanya mcm tu aku pun tell him the truth laa kan...i said memang aku penat tapi kalau dia nak dtg KL datang laa.. aku tunggu..lagipun This friday i'm gonna see him anyway.

Then dia bilang ok..he see me in Sg Petani then...aku ni ingat dah ok je .. tp rupanya habibi memang marah sgt2 coz rupanya dia dah cakap dgn bos dia pasal dia nak cuti that weekend dan dia pun dah arranged dgn kawan2 dia utk tumpang ke KL..and then bila dia tanya aku and aku plak kata aku penat...so he has to cancel his trip to KL...leerr..manalah aku tau dia bersusah payah arranged benda ni semua..kalau aku tau aku tunggu dia dtg KL...aku appreciate effort dia and aku tau dia mmg sayang aku sgt and that's why dia marah sgt pasal dia menyesal tanya aku lagi sekali whether aku ok or not..kalau dia tau aku akan ubah fikiran dia tak akan tanya aku...and dia pun satu hal jugak...at least britau lah aku yg dia dah buat all the arrangement kan...tak pasal2 kita gaduh..3 hari dia marah kat aku...tiap2 malam aku menangis bila aku call dia mcm layan tak layan je...masa tu aku tak tau apa salah aku but bila masuk hari yg ke 3 dia surrender...hahahaaha..dia bilang gaduh dgn aku 3 hari mcm 3 tahun...and he's really tired of this..hahahahahaa..aku rasa lega bila semua dah berakhir and kita sama2 admit our mistake and things back to normal and i guess we become more closer ever since..our love is getting stronger than before..i love you just the way u are...Ahebek!!!



You've got a way with me
Somehow you got me to believe
In everything that I could be
I've gotta say--you really got a way

You've got a way it seems
You gave me faith to find my dreams
You'll never know just what that means
Can't you see... you got a way with me

It's in the way you want me
It's in the way you hold me
The way you show me just what Iove's made of
It's in the way we make love

You've got a way with words
You get me smiling even when it hurts
There's no way to measure what your love is worth
I can't believe the way you get through to me

Oh, how I adore you
Like no one before you
I love you just the way you are