Thursday, March 12, 2009

Sakit kepala

Assalamualaikum,

Sihat? Aku masih2 lagi pening2 siput...iissskk....apalah puncanya aku pun tak tau!! mana syakila....siapa syakilaa....aku pun tak tau!!! *Alamak sekali lagu Rahsia Mimpi Syakila keluar daaa*

Aku dah tak larat nak gi doctor dah....tak abis2 nak CT Scan lama2 koyak purse aku!!! Sekali Scan 350 hengget wwooooo!!! mana leh tahan....dah 3 kali aku scan...korang bayangkanlaa dah berapa hengget dah....

Anyway,

So happy today Habibi nak balik KL!!! really missed him!!mintak2laa dia pengubat sakit kepala aku ni...iissk...iissskk...

Tapi aku dah ok sket...semlm si Yasmin pun ada jugak kat rumah...dia pun MC jugakk!!! hehehehehee

Satu hari si Yasmin ni buat mcm2 hal kat rumah korang tengok laaa aksi dia...


Dah puas berselubung barulah nampak muka


Kain batik tu ayah aku yg pakaikan...hehehehee




Sesekali tgk mcm anak org Iraq pun ada jugak!! hehehehehee....