Friday, April 10, 2009

Gambar

Assalamualaikum,

Hari ni jiwa aku kacau sket...apa tak nyer anak buah aku si Yasmin kene demam panas and now masuk hospital puchong....patutlah pagi tadik dia nangis je..rupanya badan dia dah tak larat...sampai kat hospital suhu badan 40 degree tu!!! Sib baik tak jadi apa2....iissskk..sedih laa plak hati aku ni kenangkan si Yasmin ni...tak dapat bayangkan tgn dia kene cucuk jarum utk masukan air...issk....kesian...tp dalam sakit2 tu dia boleh kenal plakk anak doktor kat hospital tu..alamak!!!Yasmin kenal doktor tu pasal doktor tu pun hantar anak dia kat nursery yang sama dgn Yasmin..dia kata nama anak doktor ni Yusuf!!! hahahahaa...adehlah Yasmin ni ...she's so smart!!!Insyallah aku akan ke hospital lepas keje ni...jengoklah sekejap buah hati aku ni...



Aku dan Faezah sepupu aku dari Singapore...



Jay Jay in the house!!!! Abg Jay ni memang aku respek laaa dari dulu sampai sekarang dia maintain peramah je...tak sombong langsung walaupun dah tahap Lagend!!Aku respek Otai yang mcm ni...inilah kualiti penghibur sebenar!!!


Nora adalah antara penyanyi wanita yang aku minati..lagu Sandiwara dan renungan terakhir antara lagu frust perebet aku!!! blh nangis sey dgr lagu ni..lagi satu..lagu epilog ke apa ekk..lagu tu mmg tangkap leleh...hehehhee...mmg aku jiwang karatz laaa....anyway, aku suka imej terbaru Nora..very nice!! i liikeeeeee!!!!