Wednesday, April 29, 2009

Bintang di Suria...

Assalamualaikum....

Sihat? Aku baru baik demam....tu laaa tahun ni asyik sakit jee....nak buat mcm mana kan?

Well, Life getting better Alhamdulilah...tapi korang perasan tak cuaca sejak kebelakangan ni panas betul ekk..kat rumah aku je suhu dalam rumah 32 degree...issk...panas tuu...terasa macam duduk kat negara padang pasir laa plakk...hehehhee..hari2 aku dok pujuk ayah aku suruh pasang air con!!! Tak lama lagi ayah aku pasang la tu..hehehehheee....

Minggu ni Bintang di Suria adalah Amylea OIAM....


Macam2 cerita tentang Amylea ni...barulah aku tau yang Amylea ni seumur hidup dia, dia dah bersekolah di 10 buah sekolah!!! MAkkk aaaiii...banyak betul!!! Dia ni memang budak baik kat sekolah..yang paling lawak tu dia cuma ponteng sekolah kalau ada Grammy Awards 'live' kat TV ....hahahahhhaaa...budak ni mmg dari kecik dah minat seni ekk.... samalah aku pun...dulu sanggup bersengkang mata semata2 nak tgk MTV..hehehheee...

2 hari lepas aku jumpa dgn Dayang Nurfaizah....dah lama tak jumpa minah ni..looking good!! maintain jee....

Masa ni aku tengah demam..tp gi keje gakk pasal bulan ni je dah berlambak2 mc aku bedah!!!kang tahun ni org panggil aku Miss Mc plak!!!!

Minggu lepas Huzz wartawan meletups datang Suria untuk rekod URTV@SUria....Huzz ni memanglah seorang yang peramah dan kalau berbual mmg tak cukup masa tau..banyak benda kita nak bercerita...sbb tu aku suka kalau Huzz atau Kak Shana datang Suria...best dok berborak sementara menunggu waktu recording....yang penting kitaorang dapat majalah URTV yang terawal eek....hehehehee...


Well, sebenarnya ramai yang bertandang ke Suria minggu ni cuma aku tak sempat nak bergambar je...insyallah kalau ada masa aku update lagi gambar terbaru artis2 kita ekk...besok Rebecca Nur Islam nak datang Suria...kalau aku dtg opis awal insyallah dapatlah bergambar dgn minah tu...dan yang penting insyallah kalau tak de apa2 aral aku akan pergi menonton PATUNG KERTAS pada Ahad ni..nak support Kak V!!! hehehhehee...hidup mak ayam!!!!walaupun!!!!