Saturday, April 4, 2009

Minggu yang memenatkan.....

Assalamualaikum,

Sihat? Aku baru baik demam....sorry laa lama tak update blog. Masa tak mengizinkan laa...sibuk dengan pindah ke rumah baru, mengangkat barang2, kemas barang2, kemas bilik, Suria nyer Road Tour lagi...sampai Habibi rasa kurang kasih sayang plak...hahahhaa...kesian ek...

Anyway, aku nak cerita tentang trip aku ke Alor Star!!!!naik flight dr LCCT sampailah ke Airport di Alor Star...patut habibi amik dr Alor Star tp tunggu punya tunggu habibi rupanya admitted kat hospital Sg Petani..dia nak call tp dlm hospital tak de coverage plakk...iisskk...aku dah cuak giler kat airport sorang diri ni.... maklumlah kali pertama jejakkan kaki ke Aloq Star!!!

Nak dekat 1 jam aku tunggu habibi kat airport...hotel aku kat SP ni blh hold bilik aku sampai kul 7pm je...waktu tu dah pukul 6pm....last2 dapat gak laaa habibi called aku and dia suruh aku naik cab ke SP...iisskk....pulak dah..

Di airport aku naik teksi Pak Ya...dia ni memang peramah dan mcm tourist guide laa plakk...bagus betul Pak Ya ni dapat menghilangkan rasa takut aku hehehhe...so Pak Ya hantar aku terus ke Swiss Garden SP..Alhamdulilah...aku jumpa habibi di sana and memang betullah dia tak sihat...badan dia panas ya amat...dia rasa kesal tak dapat amik aku kat airport seperti yg dijanjikan...alahai...habibi tu small matter je...hehehheehe....iyo laa....

so sewaktu dalam perjalan dr Alor Star ke Sp aku sempat laa amik gambar2 ni..

Aku dah lama dgr org sebut2 nama Kota Sarang Semut...ha kali ni aku dpt tgk sendiri signboard dia...hehehehhee...


Macam biasa la kalau tak jumpa sawah padi bukan negeri Kedah namanya...negeri yang paling banyak beras!!!!

So aku happy dapat jumpa habibi dan orang2 di Sg Petani...insyallah kalau ada rezeki aku akan ke SP lagik...heheheehehe... u know why kan? :P