Wednesday, July 9, 2008

No Title..

Assalamualaikum,

'Laa ilaaha illaa anta subhaanaka innii kuntu minazh zhaalimiin'

"Tiada Tuhan melainkan Engkau (Ya Allah) Maha Suci Engkau, sesungguhnya aku ini adalah dari golongan yang aniaya"

Akan aku tunggu apakah musibah yang Allah akan turunkan pada golongan MUNAFIK itu!!Ya Allah satu persatu bala kau turun kan pada golongan MUNAFIK itu dan malangnya mereka masih lagi tak sedar...mulut mereka tetap keluarkan kata2 nista sehingga mereka lupa Engkau lebih berkuasa Ya Allah... sesungguhnya HATI mereka telah HITAM.....Nauzubillah....Iblis laknatullah telah menjadi penghuni hati mereka....Ya Allah jauhkanlah aku daripada golongan MUNAFIK ini...jauhkan aku dari golongan yang Engkau Laknati...

Hanya Engkau Ya Allah Yang Maha Berkuasa yang dapat membalas setiap perbuatan mereka dan setiap FITNAH mereka....

Ya Allah sesungguhnya aku amat bersyukur atas Rahmat yang Engkau berikan kepada keluarga ku, kehidupan ku, rezeki yang Engkau limpahkan adalah berkat daripada kesabaran hamba Mu...
Allah Maha Besar!! Allah Maha Besar!! Allah Maha Besar!!