Thursday, July 3, 2008

Sepi....

Assalamualaikum,

Semalam adalah hari ronda2 se Malaya.....Ntah kenapa ntah aku boleh ikut si Tanty dan Fauzi ronda2 satu KL...tapi bagus jugak..sempat laa makan Kuey Tiaw Tanjung Keramat....dan Air Jus Gelas besar Amat...not bad at all....tapi parking problem laa..insyallah kalau ada masa aku bawak parents aku makan kat sana.....kuey tiaw dia best giler..

Sepanjang hari semalam aku dengar lagu Sepi dari Yuni Shara... lagu soundtrack filem Sepi...aku dah tengok filem tu sebanyak 3 kali dan aku jatuh cinta dengan Sufi.... nak tau siapa Sufi pergi laa tengok filem Sepi!! Dan aku ada Sufi di studio hari ni!!! yay!!! My dreams has come true!! Really..i admire his acting...so touching!!!!Subhanallah....

Lirik lagu Sepi ni memang sedih..nak nak dengan melodi dia yg menusuk perasaan.... dengarlah dan hayatilah lirik lagu Sepi ini......

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Woo.. sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam