Tuesday, September 2, 2008

Aku dan Cinta ku...

Assalamualaikum,

Kabare? Puasa? Aku Alhamdulilah....1st day puasa memang tak rasa apa2 heehehee..tapi bila dah nak berbuka tu lapar nyer Ya Allah...Alhamdulilah..dengan rezeki yang Allah kurniakan...Dan Ramadan kali ini adalah Ramadan yang paling bermakna...Aku bersujud syukur kerana Allah telah menghidupkan Cinta ku yang telah mati...Aku bersujud syukur kerna Allah telah menghidupkan Hati ku yang telah mati...Aku bersujud syukur kerana Allah telah menghantarkan kepada ku ...Kamu....

Aku mencintaimu manusia
Terkadang melebihi cintaku kepada sang pencipta
Walau kau jauh dari sempurna
Dan kau bukanlah penguasa alam semesta

Ku mencintaimu
Karena kau menemani hidupku
Karena kau mengerti aku
Karena aku dari tulang rusukmu

Akankah kita selamanya
Bertemu di surga setelah di dunia
Inginku merasakannya

Mari pasanganku kita berkemas
Benahi puasamu
Rapihkan shalatmu
Siapkan zakatmu
Lantunkan Qur’anmu
Masukkan semua itu dalam koper amalmu

Cepat sayangku lakukan sekarang
Agar tidak tertinggal golongan kanan