Monday, October 20, 2008

Menunggu mu....

Assalamualaikum,

Aku terlupa nak cerita tentang lagu Warkah daripada kumpulan Bau!! Lagu ni memang best siak!!!Bila aku dengar lagu ni aku teringat pada kawan baik aku yang aku rindui..Entah kenapa mereka ni masih lagi tak mau melupakan persengketaan di antara kita....walaupun dah hampir setahun benda ni berlaku tapi kita masih lagi tak bertegur sapa...aku dah melakukan yang terbaik tapi mereka still dingin..lelaki memang egoist tapi for the sake of our friendship please cut the ego!! Dah lupa ke kita pernah susah senang sama2..disebabkan attitude diorg yang tak professional aku pulak jadi mangsa...dah banyak majlis kita bertembung tapi diorg tak nak cakap pun dgn aku...senyum pun tak berbalas....ntah laa skrg ni aku dah give dengan korang...lantakk laa....masing2 dah besar panjang dan ada akal boleh fikir..jangan pentingkan diri sendiri....

Aku sedih bila tiada ruang untuk aku berbaik dengan diorg ni..setakat diorg merisik kabar melalui orang ke tiga baik tak yah laa...kalau betul anak jantan jumpa aku depan2..macam korang tak pernah buat sebelum ni...

Sepanjang persahabatan aku banyak mengalah dengan perangai korang tapi aku rasa kesabaran aku ada limit nye...so korang fikirlah apa yang korang dah lakukan pada aku dan karier aku..itu jee..tapi aku sesekali tak akan merosakkan karier korang ...percaya laah.....aku dah maafkan korang dah...terserahlah pada korang nak maafkan aku ke tak...pada aku ..aku tak de salah apa2 pd korang....everybody knows for sure!!! Semoga hidup korang akan diberkati dan rahmati Allah... semoga dimurahkan rezeki dan sihat selalu...amin.....

Warkah - Bau

Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada.....


p/s: Alhamdulilah....hidup ku kini bahagia kerana menyayangi dan disayangi...