Tuesday, October 28, 2008

Something is going wrong....

Assalamualaikum

Hi...pekabar? aku sihat la mcm biasa ....cuma fikiran aku berkecamuk 2-3 hari kebelakangan ni...Yup!! i pergi ke S'pore last weekend..tapi nanti aku ceritakan kisah trip aku ke s'pore...skrg ni aku nak ceritakan apa yang berdetik di hati aku...

'Ada kala ku merasa hidup ini seperti kaca...jika tidak bersabar hancur berderailah akhirnya..."

Sejak dari hari jumaat aku dah rasa tak sedap hati....aku rasa macam ada sesuatu yang tak kene...sejak akhir2 ni dia macam nak jauhkan diri dari aku..nak kata busy memang la busy tapi apa yang tak kene ehh? What have i done? i'm just sent sms macam biasa tapi selalu kalau aku hantar sms cepat betul dia jawap...kalau tak pun amik masa 20 mins kalau time dia busy...skrg ni...sehari sekali baru balas sms aku...kenapa ehh? Tentu korang rasa pelik kan? aku lagi laa pelik...hari tu kita jumpa dia sibuk jugak dengan phn dia..dok sms siapa aku tak tau...sbb aku tak berhak nak tanya...coz....itu bukan cara aku....tapi its very2 annoying laa.... and mcm tak respek aku kat depan dia....ni buat hati aku tawar....dan aku rasa mcm dia ada someone new and of course korang akan kata aku paranoid tapi itu laah hakikat nyer...aku malas nak tanya dia siapa yang dia sibuk2 sms sbb aku tau soalan ni kalau aku tanya gerenti dia akan sentap...so aku diam dan try to let it go...and i thought my S'pore trip will make it easy tapi its getting more worst!! Damn!! i hate this feeling...and tell u what ... i will just let it be!!!Malas nak layan benda yg boleh menyusahkan kepala otak aku ni...

So now i remain silent.... don't give a damn lagi..