Thursday, October 2, 2008

Raya yang sepi..........

Assalamualaikum.....

Selamat hari raya sayang!!!Penat betul hari ni walaupun tak ramai orang datang tapi penat menunggu and makan!! yeah!! makan ...makan...makan...itu laa keje nyer hari ni..Aku buat laksa johor and its yummy!!! hehehhehehee....but the most important was..taking family photos....this year warna baju tak sedondon...hahahahaa..Walaupun raya kali ni sepi tak mcm tahun lepas tapi hati aku happy sakan...you know why huh? hahahaha...yeap!!!! i'm happy and so happy...

Saban hari aku menunggu dia online tapi aku rasa dia mesti tengah sibuk keje..so ku pujuk hati supaya bersabar selalu....dan terima dia seadanya...insyallah..hati ku cepat sejuk..apa yang aku harapkan sekarang adalah keselamatan dia di sana....amin..harap2 dia ada masa nak reply email2 aku... walaupun baru sehari tapi rasa macam bertahun dia pergi..hahahahha..ayat klise!!!but really i miss him so much!!miss taking to him and sms him....

Anyway, here are my Aidilfitri pictures!!! pleasant viewing!!!


My heart and soul!!! My happpy family!!


Mak and ayah


These are the colors of my life...hehehheheheee...