Friday, November 14, 2008

Bukan Kasih ku....

Assalamualaikum...

So many things happend these few days..its really sucks!!Tak de mood nak cakap apa2 kat sini...hari2 aku menangis...sampai bengkak2 mata..aku jadi mangsa keadaan..tiada pembelaan langsung...walau aku nak bela diri pun aku tetap dipersalahkan..its unfair kan? tapi hidup ni mana ada yang adil...cuma Allah Yang Maha Adil...

Hati aku tengah remuk sekarang ni..semua orang yang aku sayang telah menyakiti hati aku ...aku rasa hidup ni mcm kosong..hanya di atas sejadah aku berbicara dgn Tuhan...hanya Engkau Yang Maha Mengetahui...

Ironiknya semua berlaku dalam masa yang sama..its such a bad time for me...aku terasa selagi aku hidup..aku telah menyusahkan diorg...padahal diorg lebih tau siapa yang salah....

Aku rasa macam nak pergi jauh je...tapi tak tau ke mana..everyday i cry to sleep...i just can't take it anymore!!Semua nak salahkan aku...walau kecik je sebab dia..mmg tak patut betullah...padahal ada orang buat kesalahan lagi besar tp tak pulak kene carut..biasalah adat manusia pilih kasih...skrg ni aku rela hidup bersendirian...just wanna have a lil space...

anyway,First time aku dengar lagu Bukan kasih ku...dari Kaer aku menangis..this is so my situation right now...aku masih belum bersedia nak citer apa2 lagi tentang benda ni..nanti korang pasti tau...

inikah akhirnya tinggallah lara di sini terpadamlah erti kasih setelah dikau pergi.. telah ku korbankan sudah aku curahkannya semua kasih suci pada diri mu...

tak ku mahu asmara kan hancur seperti debu,tak ku mahu dirimu bukan lagi kekasih ku
dan disini tinggallah aku menantikan kasih,sesaat berlalu bertahun ku rasa...pedihnya

oh manakah silapnya kemanakah kan ku bawa..erti cinta sejati cuma di mimpi...