Saturday, November 22, 2008

Thank God Its Friday!!



Assalamualaikum,

Lepas keje semalam aku lepak kat Pelita KLCC dengan paksik2 dan maksik aku..sbb paksik aku dr S'pore ni nak makan nasi Kandar and tak nak ke keluar town plakk..nak makan kat area KLCC je coz diorg dok kat Impiana KLCC...Oklah aku pun bawak ke Pelita...

Aku memang tak suka gi sana coz keadaan kat Pelita tu bising dan stuffy...iyer laa...abis satu badan aku bau kari seyy!!Tapi so happy laa tengok pakcik aku naik syok makan nasi Kandar heehehehhe...

Well, actually aku happy sangat dapat jumpa Kaer kat opis malam tadi..macam2 benda kita berborak...iyer laa last aku jumpa dia kat Xfresh!! dah hampir 2 tahun tak jumpa dan so glad that Kaer so happy with his new life kat Jakarta!!! So proud of you dik!! Dulu masa kat Xfresh aku n Adi selalu jemput Kaer...dan kerana teruja dengan video clip Izin ku pergi yang ala2 kisah hidup aku tu (ehh jgn ketawa ehh...mmg betul!!) pasal video clip tu laa aku jemput Ghaz!!! hahaahahaaa....director video clip terkenal...hah? korang tak kenal? biar betik? Si Ghaz ni terkenal dengan video2 clip Anuar Zain!! let me recall.... Video Mungkin - AZ, Mungkir Bahagia - Hazami, Izin ku pergi - Kaer...banyak lagi laa..semua video clip best2!! He's so creative laaaa!!!!

Ok back to Kaer stories....Masa 1st time aku n Farah-d (dulu Xfresh now dia kat Era) tgk video clip Izin ku pergi...kita menangis!!(emotional sangat eehh kitaorg ni ) yup!! we are very emotional person ok!!! not Farah-d laa but me hehehehehe....bila tgk video clip tu aku menangis coz its so freaky laa...i saw myself in that video clip...bukan part Kaer laa..aku perempuan dlm video clip tu...hahahahahaha..Ghaz was so shocked bila dgr cerita aku and dia kata i got to see his Izin ku pergi nyer video clip coz similar dgn cerita aku kat dia...tu yang bila aku tgk vc tu aku menangis...he was right!!!

Oklah no more cerita sedih enuff of sad stories eehhh..here are gambar Kaer and i...