Monday, November 24, 2008

Hujung minggu yang sibuk!!

Assalamualaikum...

Sihat ke? Aku sihat dan penat...but happy sangat2....i'm happy coz i got to take my uncles and aunt to the places they wanted to go...and eat a nice seafood, donuts, coffee, keropok lekor, tahu bakar and we do a lot of catching up too!! iyer laa dah lama tak duduk lepak and talks...

So glad to see Cik Abang and Zaki....kita merayap dari ke Putrajaya, Bangsar, Pavillion hingga ke Masjid India....yang best masa kat Souq Putrajaya aku minom ABC and this is what i got!!!!! ABC with karipap!!!What a combination? but whatever it is....the karipap was so nice!!! and ABC ia pun sedap jugakk!!!




Then last Saturday kita pergi ke Bangsar Village, Zaki dan aku dok peratikan decoration krismas tree diorag yang diorg buat dengan botol. Very creative!! and nice!!! Zaki bilang its not easy to do it eventhough it looks very simple...



Dan hasilnya adalah... ini!!!



Malam tadi aku hantar cik abang dan Zaki ke LCCT...My God!! aku blh sesat!!! hahahaah..tell you the truth, i've never been to LCCT before!!! hahahahaa so sad eehh!! Tapi kalau KLIA tu selalu laaa.....Akhirnya, jumpa jugaklah LCCT!! Alhamdulilah...so sampai di sana nasib baik kita terawal for check in!!!

I'm so glad diorg happy dengan KL trip diorg...Alhamdulilah....insyallah kalau ada rezeki aku akan visit diorg kat PErth!! Gonna miss them so much!! Semoga hidup diorg diberkati Allah setelah penat menjaga arwah nenek dan tok!!!Sedih aku dengar cerita Zaki mcm mana dia jaga arwah nenek n tok....hanya Allah aja yang membalas jasa2 diorg...amin....

Cik Abang and i...


Zaki and i