Monday, January 12, 2009

About last night!!



Assalamualaikum,

Apa khabar? Aku sihat tapi penat sket...mlm tadi pergi kenduri Mawi & Ekin..oklah..at least this is their final reception!! hahaahha....kalau aku tak sanggup seh bersanding 3 kali 2 tahun berturut2....hahaahaha...tapi the event was so grand!!! Good for them!!! Everybody happy and enjoy themselves!!! me tooo!!!!! Ramai betul kengkawan astro!!Wuaa....missed them a lot actually!! They are very loyal to astro!! Happy for them!!! and hopefully they also happy with what they have achieved with astro!!!

I just realised that some of my friends have with astro for more than 10 years!!!Ya Allah..lama tuu!! aku keje 8 tahun je dah blah dari Astro!!! Tapi aku rasa kali ni perhijrahan aku ke SURIA FM adalah penghijrahan yang terbaik yang pernah aku buat!! hehehehhee.. So happy to be part of SURIA FM's family!!! small family but happy family!!! Yeah!!!! I LOVE being here!!!!Alhamdulilah....

Ok back to Mawi and Ekin Wedding last night!!! Decorations memang tip top la...and also table set up pun wow!!! kelasss!! Makanan je yang kurang sket..biasalaa aku memang tak gemar sangat makan kat hotel tu... lagi sedap Nikko and Shangri la!!! yummy!!

Yang menarik perhatian aku malam tu adalah Jimmy Shanley!! hehehhehehe...costume dia betul2 mengingatkan aku pak arab dari arab saudi!!! and also my pak arab too!!! Well, sib baik dia tak de!!!

And also yang best sekali...jumpa dengan kengkawan Astro!!!! Ya Allah...rindu betul dengan diorang....looking good!!!and yang best!! happy faces!! As usual...kita kat astro selalu stay happy go lucky walaupuuuunnn!!!!!

Sebut pasal Walauuppuuunn...sempatlaa jugak aku bertegur sapa dgn kakak angkat aku Azwan Ali!!! hahahahahaa...malam tu nama dia Siti!!! hahahahaahaa...as usual..Azwan still Azwan!!! hahahahahahaa....

And aku jumpa kawan lama aku!!! Ning!!! Of course with her lovely husband!! Ning makin kurus and so happy to see her!!!

Aku satu meja dengan Along Exists and wife..and ada sorang kawan lagi..sorry forgot his name...hehhhehehhee.... Well, just the 4 of us and we had a great time enjoy the food by ourselves!!! hahahaahahaa...

Ternampak jugak kelibat Ustaz Akhil Hay...eerrrmm....not bad jugak ustaz ni ehh....sweet and ....... ahaks..korang faham2 sudah...

Lepas dessert aku ke meja Sazi kawan aku dari Astro Production...macam2 cerita keluar hehehheehhe... kat meja tu ada Kak Shahila, Aina, Jue, and Gee....then Abg Ramli MS datang dok bergambar sakan kat meja tu .... kecoh jugak lah tapi aku tak kisah...yang penting aku enjoy berbual dengan Sazi....

Penat berbual aku pun nak pulang ke rumah .... on my way out...jumpa Dee, Que & Linda,Yusry, Norman & Edry,Zubir (bharian) , Faizal (EH) , Marsha, Datuk Yusuf n Datin, Kak Salwa Abd Rahman, AKma dan ramai lagi laa....lama tak jumpa diorang sesekali ada big events barulah nampak batang hidung...heheehehehe...but so happy last night!!! really!!!

Oklah should get back to work!!! Selamat Pengantin Baru Mawi & Ekin, semoga jodoh kekal hingga ke hujung nyawa, and semoga tabah menghadapi apa jua cabaran dalam hidup...amin...