Tuesday, January 13, 2009

Sepetang di Suria FM

Assalamualaikum,

Sihat ke? Alhamdulilah...aku sihat and happy today!! Apa taknyer pagi2 dah pak arab dah call!!! call pasal nak dengar suara aku... boley?

Oklah hari ni semua orang kat ofis kecoh pasal internet down..tp mak ok jeeeerrrr!! hahahaa ... iyer laaa mak guna wifi uols!!!!

Hari ni jumpalah kengkawan wartawan yang ma-la-top!!! Serimah, Cael, Rudy Imran, Budiey dan Zee....lama tak jumpa sekali jumpa sempatlah berborak sakan....

Artis yang datang Imran Ajmain, Diana Danielle, Dafi, Nubhan and Nikki...meriahlah jugak kerana diorg bawak barang2 yang diorg nak lelong masa kat Road Tour Amal Suria FM pada 17hb Januari 2009 di MYDIN USJ jam 8pm!!!Datanglah ramai2 blh beli barang2 yang artis2 kita lelong...selain tu ada gak persembahan artis... 'mem' aku pun ada gakk.. siapa? Erra Fazira laa!!!!!

Then aku nampak Vernon datang!!! terus serang dia... 'Kau tak blh stop blogging Vernon!!!' itulah ayat pertama aku bila jumpa si Vernon ni!!!

Terkulat2 Vernon kene 'serang' dgn aku!! hahahahahaa.... Ehh betullaa aku memang tak nak Vernon stop blogging...he has all the right to write anything on his blog and he's my 'sifu' actually...yeah!! i wish i could write like him....lagipun Vernon menulis pasal artis dia and kehidupan dia..so yang ko nak sentap tu apa hal? hah!! kan mak dah marah!! hahahahahahahaa....

Well, aku harap pada Vernon supaya jgnlah stop blogging...sunyi sepi dunia bila dia tak blog lagi!! serius!!

So for Vern (panggilan manja aku pd dia) Don't u dare to stop blogging!! Keep blogging and i know a lot of people love to read your blog!!! Soo keep on blogging ehh!!!

Nah amik gambar tadi!! hahahahhaaa...



Vernon & i




Cael & i