Thursday, August 7, 2008

Happy again!!

Assalamualaikum....

How are u? harap bertambah sihat semua....Aku macam biasalah....hari ke hari bertambah ceria dan gembira....nyanyi sket... ' hohohohohhohoooo...sekarang sudah aman...." hahahaha...gituu aaarr...

Well, tak sabar nak tunggu besok ni....EE akan beradu minda dengan Breakfast crew dalam segment Cik Sam Cik Bong kul 9 pagi nanti...harus aku support Zizi dan Tuah...pasal aku nak tengok sangat boss aku pakai korset Erra!! ahaks!!! gerenti lawak laa..tak pernah dibuat orang sey!!!kalau Zizi n tuah kalah diorg kene pakai wig Erra!!! suka laa diorg tuu!!

ok..other updates....

Jun's wedding!!!

Semlm aku pakaikan inai utk Jun...

Tengoklaa ceria jer wajah pengantin....hehehehee...
Pengantin kecik pun ada...hehehehe anak buah Jun yang petah berkata2 ....terhibur hati bila dengar dia bercakap...hehehhee....

"Hah...letak inai tu elok2 sket ehh...jangan bagi comot...hehehehee...."

tu dia...kaki plakk....hehehee...malam tu Jun tido kat luar...hahahaha...kesian pengantin...tak pe laa...ehh..malam jumaat nanti aku temankan Jun lepas tu Jun dah tak payah teman dah...heheheehe dah ada teman.....semoga berbahagia...jangan lupa kat aku sudah....

Tangan aku pun sampai naik kecut memakaikan Jun inai..hehehehe..tak pe laa nanti aku kawin Jun nyer tangan plakk kecut!! ahaks!!!