Friday, August 22, 2008

I awake all filled with you....

Assalamualaikum,

Harap semua sihat ehh....Aku baru je kene sakit kepala...tapi now Alhamdulilah sihat dah...ingatkan sakit kepala pasal darah tinggi or what....but actually aku sakit kepala pasal nak period!!! hahahaha..bukan senang jadi perempuan ni....

Dah 2-3 hari aku teringat kat seorang kawan aku ni...kita memang pernah berkawan...sampai sekarang ni aku masih ingat kat dia...the last time aku jumpa dia tahun lepas sebelum aku pergi Umrah....he's looking good and aku dapat rasa yang dia masih suka kat aku lagi...and dia pun banyak kali cakap how much he missed me....well, i miss ya too but aku ni perempuan tak kan laa aku nak buat the first move kan.....istimewa nyer perhubungan ni kita tau yang kita sama2 suka tapi there's something yang kita tak dapat luahkan...aku pun tak tau kenapa....

Malam tadi dia called...kami berbual dari 9pm till 12am..hahahaa...macam2 cerita keluar....iye la...dah hampir setahun tak jumpa...walaupun rumah kita dekat je...dia kat USJ aku kat Bukit Jalil..nak dijadikan cerita tiba2 dia teringat akan gerai burger kat rumah aku tu...dia pernah makan berger tu and dia puji berger tu memang sedap so tiba2 perut lapar la plakk bila citer pasal makanan....and he decided to come over and beli berger....aku pun heran...dalam hati aku ...dia ni saja cari alasan nak jumpa aku...hahahaha...tapi aku percaya dia memang tgh lapar....and he actually drove from USJ ke Bukit Jalil and we are still on the phn...sampai laa dia kat bawah blok aku.....and aku minta izin ayah nak turun jap....ayah ok je...hehehhee....then bila kita jumpa dia kelihatan kurus sangat tak macam dulu...aku rasa dia perasan yang aku agak terkejuts melihat perubahan bentuk badan dia....aku lupakan hasrat nak tanya apa yang berlaku dan kami terus ke gerai berger ..... bukan main berselera dia makan....hehehhe...and kami sambung berbual sampai laa kul 2pg...and aku minta diri untuk balik tido kerana aku nak bangun awal besok, ayah nak gi klinik...so dia pun hantar aku balik sampai ke depan pintu rumah....memang dia ni lelaki yang gentlemen.....

Pagi tadi aku dapat sms daripadanya... 'I awake all filled with you. Your image and the intoxicating pleasures of last night, allow my senses no rest...'

Hati aku berdebar kala membaca sms tu!!Lain macam je bunyi... Napoleon pernah tulis ayat tu pada Josephine.... hehhehee...nak jadi Napoleon kot? Aku tak balas...actually tak tau apa nak balas pun...

Well, terlalu banyak benda yang aku fikirkan...tapi semua tu tak penting bagi aku...lelaki boleh cakap apa saja...hari ni dia boleh muncul di hadapan pintu rumah kita...lepas tu berbulan-bulan menghilangkan diri....so why bother....

Mak aku bilang...kalau orang lelaki tu suka kat kita...tak payah makan tahun....anytime dia blh pinang kita...tak payah nak bercinta lama2....buat macam beg tangan hurung sana sini....habis satu kampung di canang gf dia....tapi tak kawin-kawin jugak... so lebih baik laa aku sendirian..

Oklah aku nak gi makan jap.... ni pun curi time lunch ni...hehhehee....take care and have a great weekend!!!!wasalam