Thursday, August 14, 2008

Old school Mode on!!

Assalamualaikum...

Apa cer hari ni? sihat ke? i'm not well.....maybe pasal dah lama keje kul 5pg so bila masuk balik opis hour body clock aku pun kene adjust balik tu yang sampai sakit2 tuu....

Asthma aku datang balik...tapi semalam getting worse laa sib baik sempat ke GH...ala next door je...sib baik Cik Leha sudi hantarkan...hehehehe...

Well, not bad laaa GH nyer service...banyak bilik pemeriksaan doktor and also tak payah tunggu lama...lebih kurang 10-15min menunggu dah boleh jumpa doktor....and masa turn aku sib baik doktor perempuan...heheheee...and doktor tu terus suruh aku pergi amik gas..so lepas 30 minit sedut gas tu aku pun rehat 10 minit and aku rasa dada aku masih lagi berat and aku pun batuk2 kering tak de lendir pun...selalu nyer lepas sekali sedut gas tu paru2 aku akan lega dan bila batuk2 tu akan terasa kahak aku cair...tapi ni tak...dada aku masih lagi rasa berat aku batuk2 kering....kali ke dua pemeriksaan doktor suruh aku pergi sedut gas lagi pasal asma aku masih ada....so pukul 1145 aku sekali lagi amik gas lagi....plus injection...plus masuk air...pasal badan aku dah lemah dah....

Lepas the 2nd time aku buat treatment tu aku jumpa doktor balik..and ada sikit lega laa di dada but rasa macam penat bila aku bernafas...so aku pun amik ubat and terus balik ofis....

Malam tadi aku sebelum aku tido aku telan laa ubat...Alhamdulilah...aku tak bangun sesak nafas lagi di tengah-tengah malam....kalau tak risau jugakk......

Asma aku selalu dtg bila aku tengah stress tapi aku tak stress pun...but something wierd happend laa bila asma aku attacked....tapi aku tak nak pikir sgt laa benda2 yang mengarut tu ...Aku berdoa pada Allah and hopefully benda ni sementara je.....