Monday, August 11, 2008

Happy ending!!

Assalamualaikum....

Heylowww!!!! What a weekend!!! Ahakss!!! i know...i know...you all pun having a crazy weekend!! apa tak nyer.... 8/8/08 and 9/8/08!!! semua orang nak kawin time ni!!! ahaks!!! Memang laa tarikh tu senang nak ingat tapi 1 hari sampai 4-5 majlis mau tak pengsan kita dibuatnye...Well, aku ada 3 majlis on these 2 date tapi aku cuma pergi 1 je... iaitu kawan rapat aku...Jun!!!! atau Junaidah Maat!!! Alhamdulilah...semua nyer berjalan dengan lancar!! and sooo touching you!!! sebak rasa tengok kengkawan naik pelamin....setelah dugaan demi dugaan yang melanda dan berkat kesabaran Jun ...Alhamdulilah...semua berjalan dengan lancar...

Oklah bermula dengan malam berinai Jun...setahu aku malam berinai just pengantin lelaki and perempuan posing2 atas pelamin dgn berbagai baju.....tapi kat sini lain eehh...siap dengan kompang and pengantin di tepung tawar!!! lain tempat lain adatnyer... mak aku pun terkejuts hahahahaha... sbb tu laa aku bawak mak datang mlm berinai jun....

Last touch up sebelum turun bawah...hehehehee

"'Jap eehh Julia aku nak call hubby aku jap... mana laa dia ni? "

Memang cantik Jun malam tu... aku suka warna songket hijau....

Pelamin tersergam indah...menanti mempelai si uda dan dara...ijap kabul berlalu sudah...hanya menanti untuk di sandingkan...jeng....jeng..jeng... (ahaks...masuk music suspens jap!!)


Duduk berseri atas pelamin..bagai pinang di belah dua...

Mak pun tak lepaskan peluang untuk tepung tawar...aku? hhmm....sebak datang tiba2 tak sanggu aku nak tepung tawar...aku ingat aku sorang je tapi Wati pun sama jugak...rasa sebak...kenapa eehh? mungkin kita terlalu gembira kot? tapi memang sebak....

Alhamdulilah Wati sempat datang ke majlis berinai Jun..walaupun sibuk dgn majlis kenduri sedara mara....aku rasa ini sudah cukup membahagiakan Jun.....masa ni masing2 menahan sebak!!

Tetap!! pose maut dari kami!! hehehhee.... Wati macam gadis Pantene plakk!!

'Selamat Pengantin Baru Jun and Faizni" "Semoga Kekal Hingga Ke Akhir Hayat" dan "Jangan lupakan aku seperti yang lain-lain tu eehh" *cry*