Sunday, August 3, 2008

Down to the memory lane....

Assalamualaikum...

Apa kabar semua? Harap sihat selalu eeh....Actually this weekend aku mmg sibuk pasal kene buat radio drama 10 episode...idea tak keluar2 lagi ni..so aku tulis je laa blog aku ni...hehehee...mungkin idea dr blog aku dah 'blocked' idea radio drama aku.

Well, last friday aku gi beli scanner yang aku idam2kan...so Alhamdulilah...dapat pun...2 in one...scan, print and photocopies..ok laa harga dia pun murah... RM199 , aku beli kat Low Yatt Plaza...siap suruh technician tu install terus ke dalam laptop aku...hehehe...aku ni mmg bute IT so tak kuasa laa nak install apa2...

Well, setelah ada benda scanner ni...aku pun menjalankan operasi aku meng'scan' gambar2 lama kitorang satu family...and tgh2 mencari2 gambar lalu aku terjumpa gambar ini...

ini adalah gambar arwah nenek and tok aku...diorg meninggal dah nak dekat 5 tahun...it was so heartbreaking...but apa nak buat Allah lebih sayangkan mereka...Arwah Tok meninggal dulu then genap 7 hari nenek pulak pergi..i missed them deeply and tiap2 malam aku sedekahkan Al'Fatihah pada arwah....(cry)

Gambar ni selalu di gantung di rumah aku..tapi sejak mereka meninggal ayah simpan di dalam kotak and aku sedih sgt bila ayah bilang ...gambar orang dah meninggal tak baik di gantung di dalam rumah...

Oklah ....selepas tu aku terjumpa gambar ni..

Gambar mak and ayah bersanding pada tahun 1972...Gambar black and white memang klasik kan? ada banyak gambar lagi...nanti aku upload kat sini eh....