Thursday, August 21, 2008

No need to Complicate....

Assalamualaikum,

Sihat? Aku? Haiiyoooo...sakit kepala tapi sebelah kanan dan belakang...nak dekat dengan tengkuk laa...rasa mcm bengkak semacam je...bila baring je memang sakit..bila tekan pun sakit macam nak nangis bila tido malam...tapi Alhamdulilah...skrg ni dah ok sket....

Well, semalam adalah hari korporat di pat keje aku...so semua orang kene pakai baju korporat yang telah di beri. Aku suka baju tu walaupun saiz L tapi ia agak sendat di bahagian dada....ahahahahaa.. dan aku akui this runs in the family...so can't argue laa....tempat lain blh butang tapi tang situ tak blh...hahahaha....

Kita pun bergambar sakan laa..sesekali tengok semua staff berkumpul terasa alahaii...ni je ke staff aku? hahahahaa tapi memang kecoh laa nak bergambar...pasal bukan senang nak atur ... macam budak-budak sekolah tadika...

Oklah ...aku nak sambung keje....ciao bedah!!