Tuesday, August 5, 2008

Peacefull

Assalamualaikum...

How r u? i feel so wonderful now...and feel sooo good....Alhamdulilah..berkat doa ibu dan ayah...hidup aku kembali tenang tanpa apa2 gangguan....aku boleh buat keje dgn aman dan gembira dengan suasana di pejabat....semua orang bekerja dengan suasana yang gembira dan penuh dengan gelak ketawa....cool!!! At the end of the day everybody's happy....Syukur Alhamdulilah....

Semalam aku pergi ke Youtube and cari nama Ferdie Bernal..salah seorang artis dari Filipina yang paling berbakat..suara dia ...memang sedap..beliau pernah panggil Ning naik ke pentas dan nyanyi lagu curiga....Ferdie memang peminat Ning...tiap kali buat show mesti ada lagu Curiga...tgk pada crowd laa ..kalau crowd tu ramai melayu dia akan nyanyi lagu melayu....

Anyway, aku tersentuh melihat Ferdie nyanyi lagi Hurts so bad..airmata aku meleleh tanpa aku sedari...memang sedih bila kenangkan zaman AbFab dulu...dan amat sedih melihat gaya Ferdie yang tak pernah berubah sejak dari dulu...dan mungkin aku terlalu rindu untuk melihat Ferdie beraksi di pentas.... *cry*

"Why does it hurts so bad? why do i feel so sad? thought i was over you but i keep crying when i don't love you...so why does it hurts so bad? "

these are part of the lyrics that we used to sing at Tiara Lounge...and those memories are save here with me... *cry*

Ferdie (pink), Bea (blue) and Huzi (yellow)... missed them soo muchh!!!! They are absolutely fabulous!!


At Ent3 launching at Ciry Square Plaza...

Graham and Chris... missed them too!!!

Me, Graham, Nenek and Tok...kenangan di Crown Princess....korang percaya tak kalau aku kata aku pernah duduk di hotel selama setahun? yup!!! itu laa rumah aku masa aku baru2 datang bekerja di KL...Thanks to Jamil...mmg badan aku pun bertambah-tambah berat...hehehehe...The best time of my life..

Anyway, aku lebih gembira dengan kehidupan sekarang ni....Alhamdulilah..mak n ayah aku pun sihat...hidup aku bertambah tenang...dan keluarga aku amat bahagia sekali....aku berharap pada mu Ya Allah...kekalkanlah kebahagiaan ini...maafkanlah segala kesalahan hamba mu ini Ya Allah....murahkanlah rezeki kami Ya Allah dan berkatilah hidup kami .... amin...