Monday, August 11, 2008

Well said!! bravo!!

Assalamualaikum....

What a day!!!Hari ni barulah aku rasa puas hati!!EE did a right thing!! i felt so blessed!!! Alhamdulilah....i'm so glad that EE knew everythings...and i'm so glad EE has found the formula for his staffs....and he's so glad that person had left the company because of she/he can't stand the pressure!!! Bravo!!! Yeah!!! kita kene buang orang2 macam ni dalam company....buat mengabehkan borehh jeee!!

Alhamdulilah...sekarang ni kita boleh keje dengan aman....actually tak ramai mana pun...it just 1-2 orang je yang berperangai keji macam ni....sib baik orang2 tu tau nak berhenti keje...ingatkan tak reti2 lagi nak blah....orang yang perangai macam ni keje kat mana pun still sama gakk tak lama...so ubah2 lah perangai tu...

Well, sekarang ni aku sibuk sket dengan promo and commercials di Suria...kesian budak2 aku kene suruh buat suara budak laa...ayah laa ibu laa...hahhahaa.....diorg very talented tau!!! macam2 suara diorg boleh buat!! sampai aku pun tak sangka diorg boleh buat suara macam tu.....hahahahaaa.....

Sekarang ni aku bersemangat nak pergi keje kerana tak de manusia2 yang menyakitkan hati di opis....semua keje dengan aman...and intern aku pun lega tak lagi hidup dalam ketakutan...kesian...tapi at least she learn office politics.....

Hari aku kene abiskan keje scripting aku...walaupun ada 2 skrip je tapi idea tarak!!!!i know its somewhere around here....tapi aku tak jumpa2 gakk...eerrmm.....kene tunggu lagi...hehehehe..sib baik tak urgent!!

oklah aku nak sambung buat keje ni...nanti malam2 sket aku tulis lagi eehh...ciao bedah!!!